Tuesday, February 22, 2011

Aksesori



Pernah korang tengok kabinet dapur yang hanya ada pintu dan laci sahaja? Mesti pelik kan kalau sesebuah kabinet dapur tu tak de aksesori. Aksesori merupakan pelengkap bagi sesuatu dapur. Ia memudahkan kerja dan penyimpanan barang-barang di dapur. Bagi rak pengering pinggan mangkuk, ia diletak berdekatan sinki dan tidak menggangu bahagian atas meja kabinet dapur. Jadi korang dapat menjimatkan ruang dan dapur anda kelihatan lebih kemas dan selesa. Korang pun dapat jimat tak payah lagi membeli set pengering pinggan dari luar.


Fungi utama aksesori ni memudahkan anda melakukan kerja-kerja penyimpanan, penyusunan dan seterusnya memudahkan pula kerja-kerja mencari dan mengeluarkannya. Setelah dapur anda dilengkapi aksesori, memudahkan ada untuk mencari barang yang disimpan seperti sudu, garfu, sos, kicap, pinggan mangkuk dan lain-lain.

Korang tak perlu risau mengenai pemilihan aksesori untuk dapur korang. Ramai kontraktor di luar sana dan aku sendiri boleh mencadangkan aksesori yang bersesuaian dengan dapur korang. Di sini aku sertakan gambar aksesori yang selalu digunakan.

 tall unit
 sos, kicap, garam
 basket rack
 dish rack
 peralatan dapur
 pinggan tersusun rapi
 dish rack
 barang-barang mudah dicari dan disimpan
 spoon tray

3 comments:

  1. ada jual spoon tray je? brp rm? kalau nak beli sendiri selalunya kat mana boleh carik?

    ReplyDelete
  2. kat mane bleh cr smua ni?nbl_631@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. kat kemaman ade x??? cikureza@gmail.com

    ReplyDelete