Monday, March 14, 2011

Bandar tun Razak, Cheras.


Salam sejahtera. Baru-baru ni kerajaan ada lancarkan skim rumah pertamaku… korang  semua mesti dah taw kan. Kerajaan nak setiap orang miliki hartanah sendiri dengan 0% downpayment. Wow tak perlu lagi korang nak kuar duit diposit untuk beli rumah dan tak perlu lagi korang nak sewa rumah.. 100% loan dari bank yang  menyertai skim ni. So korang jangan lepaskan peluang ni plak.. So nanti nak buat kabinet jangan lupa hello-hello aku kat sini. On the spot aku bleh gi ukurkan kabinet dapur korang. Haha.

Ok untuk entry kali ni aku nak kongsi dengan korang semua 1 clien aku buat kabinet  dapur. 1st aku nak ucapkan terima kasih dekat En R kerana percayakan kiteorang untuk buat kabinet rumah dia. En R memang seorang yang sempoi orangnya.

En R nak kabinet dapur berbentuk L shape (termasuk mini bar). Material yang digunakan ialah mieco worktop + melamine.  Kombinasi warna Bavarian Beech dengan Walnut (gelap) memang cantik menaikan lagi kecerian di dapur. Kerja-kerja pemasangan start pukul 11 pagi dan siap pada 5 petang.

Ok kat sini aku ada upload gambar untuk korang tengok. 




Ok jumpa lagi bye….

3 comments:

  1. berapa kos klu buat mcm ni....

    ReplyDelete
  2. kos untuk kabinet mcm ni lebih kurang dalam rm5k. termasuk mini bar.

    ReplyDelete
  3. boleh dptkan sebut harga utk concrete cabinet 13kaki pjg termasuk ruang peti ais, memasak & singki & tall unit dlm 8 kaki (bentuk I. Email: fadillahothman@yahoo.com

    ReplyDelete