Monday, December 9, 2013

Taman Desa Serdang, Serdang.

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Pada paparan kali ini saya ingin berkongsi dengan anda hasil kerja yang telah saya siapkan pada beberapa minngu lalu. Projek pada kali ini terletak di Taman Desa Serdang. Tuan rumah En Z inginkan dapur lama kelihatan lebih menarik kerana dapur sedia ada perlukan perubahan dari segi material dan kemasan. Dapur sedia ada menggunakan material dari jenis abs melamine dan En Z ingin menggunakan kabinet jenis kayu Nyatoh yang telah terbukti ketahananya.

Proses untuk membuat kabinet jenis nyatoh ini mengambil masa 2 minggu. Kerja pemasangan mengambil masa 4-5jam sahaja. Setelah kabinet ini siap dipasang, keesokkan harinya, team untuk ‘touch up’ akan datang mambaiki mana-mana bahagian yang mungkin tercalar atau sebagainya.

En Z sangat berpuas hati dengan kabinet nyatoh yang baru diterimanya. Jika ada anda diluar sana yang perlukan bantuan saya untuk memiliki kabinet dapur yang dihajati, boleh menghubungi saya di talian 013-2395758 hafiz (sms @ whatapps) atau juga boleh emailkan kepada kabinetdapur@ymail.com


Sehingga paparan pada kali ini dapat membantu anda diluar sana sedikit idea atau maklumat untuk memiliki kabinet dapur yang cantik dan menarik. Dapur yang cantik, masakan pasti terbaik.

 keadaan dapur sebelum

 sebelum pemasangan


 kabinet lama telah dibuka

 kerja pemasangan akan dilakukan

 4-5 jam sebelum

 hasil setelah 4-5 jam

 kabinet jenis nyatoh

 macam cantik je.. haha

 macam menarik aje...

counter bar

No comments:

Post a Comment