Monday, December 30, 2013

Merdeka Villa, Ampang

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pada pertemuan pada kali ini, saya ingin berkongsi hasil kerja yang telah saya lakukan. Terima kasih kepada En N yang memberi kepercayaan kepada saya untuk membantu beliau dan isterinya memiliki dapur yang diidamkan. Kediaman En N bertempat di Merdeka Villa, Ampang.

Allhamdulillah bermula dari renovation sehingga kerja-kerja pemasangan kabinet semua berjalan lancar. Pada ruang dapur En N terdapat 1 tembok yang membahagikan ruangan dapur dan ruang untuk membasuh baju. Jadi En N bercadang untuk memecahkan tembok ini agar ruang dapur lebih besar dan isterinya dapat memasak dengan selesa. Pada bahagian dinding dapur ini juga terdapat tingkap yang menghubungkan dunia luar dipasang oleh pihak developer sebelum ini. Bagi membolehkan kabinet atas dipasang, tingkap ini perlu ditutup terlebih dahulu. Proses membina table top konkrit juga dilakukan. Jadi proses renovation ini mengambil masa selama 7-8 hari. Tiles 2 kaki x 2 kaki berwarna cream digunakan untuk table top ini supaya ruang yang terhad kelihatan luas.

Setelah selesai kerja-kerja renovation, team untuk memasang kabinet sampai untuk melakukan tugasan yang telah diberikan. Kerja2 pemasangan mengambil masa 5-6 jam. Pemilihan warna pintu kabinet berwarna putih menceriakan lagi pemandangan pada ruang dapur ini. Material yang digunakan dari jenis abs melamine.


En N sangat berpuas hati dengan kerja yang telah dilakukan. Diharap agar dapat lagi berurusan dengan En N pada masa yang akan datang. Bagi anda yang perlukan bantuan saya untuk memiliki dapur yang diidamkan pada harga yang kompetetif dan mampu milik boleh menghubungi saya di talian 013-2395758 (sms @ whatapps) atau anda boleh juga emailkan pertanyaan, lakaran dapur, pelan rumah kepada kabinetdapur@ymail.com. Sehingga bertemu lagi pada paparan yang akan datang Dapur yang Cantik, Masakan pasti Terbaik. Assalamualaikum.














2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Jika anda mencari org yg pakar dalam bidang2 berikut ini:
    Wiring
    Lampu 1 poin dalam rm.60.00
    Plack poin 1 dalam 80
    Hitter 1 poin dalam rm 250.00
    Ac/aircond 1 poin rm 250.00
    Kipas 1 poin rm 60.00
    Semua itu tak termasuk pemasangan:
    Pasang lampu 1 set rm 30.00
    Pasang kipas rm 30.00
    Pasang Ac/aircon rm 200.00
    Pasang hitter / air panas rm 30.00
    PAIP
    Paip pecah dalam dinding RM 300.00 dan tergantung keadaan juga
    Tukar mangkuk tandas rm 350.00 tergantung mangkuk tandas juga
    Pasang paip baru rm.1000.00 tergantung keadaan jg
    Tukar pintu Rm 350.00 tergantung pintu jg
    Table top rm 2000.00 tergantung keadaan jg
    kabinet rm 5000.00 bawah atas
    Pasang mozek /TILES RM .........tergantung tiles
    Cat satu rumah RM 700.00 tergantung cat jg
    Jika anda berminat silahkan anda menhubungi kami di talian ini 0172943954
    Kepuasan anda adalah impian kami

    ReplyDelete