Wednesday, November 9, 2011

kalau dah rezeki tak kemana - Cahaya Appartment Pasar Borong Selangor


Salam sejahtera. Syukur kehadrat ilahi atas limpah kurnia yang diberikan. Allamdulillah banyak permintaan untuk membuat kabinet dapur mahu pun wardrobe. Terima kasih kepada pelanggan-pelanggan aku terdahulu yang telah membuat dengan aku. Sepanjang minggu ni ada jer pemasangan yang dilakukan. Yela rezeki telah ditentukan dan usaha juga kena dilakukan. Baru lah dapat rezeki tu kan. Hahaha. Ok la. Untuk entry kali ni pelanggan Pn M yang aku temui menetap di Apparment Cahaya yang berada dekat sahaja dengan Pasar Borong Selangor. Ok Pn M sebelum ni Pn M telah berjumpa aku tetapi ada sedikit masaalah, jadi terpaksa ditangguh untuk buat kabinet dapur.

Ok bercerita mengenai kabinet dapur yang ingin dibuat, Pn M hendak memiliki kabinet dapur yang simple menggunakan material konkrit + tiles. Biasa la kalau rumah apartment tak boleh nak buat renovation besar-besar  macam nak extend dapur ke. Kang ada pulak management datang serang rumah korang. Hahaha konkirt yang digunakan saiz 2kaki x 2 kaki. So mmg cun la tiles besar2 mcm ni. Kerja-kerja konkrit mengambil masa 3 hari. Untuk bahagian pintu pulak pemilihan pintu dari jenis melamine 376 Jamila Stripe. Warna ni memang pilihan ramai pelanggan-pelanggan aku sebab warna ni mudah masuk dengan warna lain disamping warnanya yang menarik. Ok itu dari segi pemilihan warna dan material yang digunakan. Mengenai harga pulak kalau korang tengok agak-agak korang berapa ek klau nk dapat kabinet dapur mcm ni berserta piping dan sinki 2 bowl? Rm5k? Rm6k ok harga untuk kabinet dapur ni around Rm3k jer. So bagi korang yang rasa-rasa berminat dan nak taw lebih lanjut boleh call aku lepas ni. Hahaha. Kalau korang nak buat ansuran bulanan (aeon credit) pun boleh. Aku sedia membantu korang yang mengidamkan kabinet dapur yang cantik dan murah. 

Ok la. Korang layan dulu gambar-gambar yang aku sediakan ni. Apa-apa pun jangan malu dan jangan segan untuk menghubungi aku untuk membuat kabinet dapur ataupun almari pakaian. Ok sehingga berjumpa lagi salam hormat dari aku. Assalammualaikum.  



1 comment: