Tuesday, October 4, 2011

4 hero VS Taman Tun Perak


Salam 1 Malaysia. Bertemu lagi kita kat blog buruk aku yang tak seberapa ni. Dah lama rasanya aku tak update blog aku ni. Hahaha dah bersawang dah sket ni. Ada juga yang bertanyakan kepada aku kenapa lama tak update blog. Sorry la geng masa sangat mencemburui aku sekarang ni. Ntah apa yang masa cemburu sangat tak taw la. Hahaha. Tapi klau orang cakap diam2 berisi ok la kan.

Ok setelah sekian lama aku tak update blog kali ni aku gagahkan jari-jemari dan akal aku ni untuk korang semua. Ok untuk episode kali ni (macam cerita drama bersiri plak) aku telah berkunjung ke teratak (rumah ler) En Z yang berada di Taman Tun Perak, Cheras untuk menyampaikan hajat En Z untuk membina satu wardrobe khas untuk anak-anak bujang yang seramai 4 orang. Hero2 semua dok dalam bilik ni. 

Ok setelah kerja mengukur dijalankan pada malam Sabtu dan sebut harga telah diberikan kepada En Z. harga pun telah dipersetujui maka pada hari Rabu krew-krew pemasangan sampai untuk memasang wardrobe yang telah dipesan. Pemasangan ni amik masa dalam 6jam – 2jam = 4 jam (2 jam sebab masa angkat barang dari ground floor naik floor 5) hahha. So hasil kerja seperti gambar dibawah.  Kos keseluruhan untuk wardrobe yg dipasang 3k-3.5k aje…  Pemilihan warna plak ialah dari warna 3D3 VERMONT ASH.

Ok bagi korang yang masih lagi tercari-cari kontraktor untuk kabinet dapur korang atau wardrobe, boleh la amik no telifon aku ni (013-2395758) untuk  perbincangan lebih lanjut.  Sekiranya nak bertanyakan boleh emailkan kepada aku kabinetdapur@ymail.com dan juga boleh terus bertanya dekat blog aku ni tapi korang jangan lupa masukkan email @ no telifon korang sekali dalam coment yang korang masukkan kata blog aku ni. Ok bertemu lagi dalam entry yang akan datang. Wsalam.








1 comment: