Tuesday, April 19, 2011

Taman Sri Nanding, Hulu Langat


Salam sejahtera, korang penah tak sampai dekat Taman Nanding, Hulu Langat? Kat sini la lokasi aku pemasangan kabinet terbaru aku. Taman ni senang je kalau korang nak cari bersebelah jer dengan petronas. Aku bertemu dengan En Y dan Pn N. En Y dan Pn N sangat ramah orangnya. Tak sampai 1 jam jumpa dah banyak yang kiteorang bualkan.

Rumah En Y dan Pn N baru jer lepas renovation. Jadi masa renovation En Y telah menyiapkan table top. Jadi mudah la keja aku dan kos dapat dikurangkan. Pemilihan warna 301 Lime Oak dan 346 Havana Oak mempunyai corak yang seakan sama cuma warna yang berbeza. Pemasangan mengambil masa 3 jam untuk siap.

Banyak juga yang aku belajar dari En Y ni. Dia pesan kat aku kalau kita buat baik dan jaga ibu bapa kita, insyallah tuhan akan memurahkan rezeki kita. Sejak En Y ni bawa ibu dia ke rumah dia sekarang ni, murah betul rezeki dia. Ada jer panggilan dari custumer meminta perkhidmatan dari dia. Syukur….

Ok la korang layan la dulu gambar dapur En Y dan Pn N ni. Korang jangan lupa untuk follow blog dan add facebook aku. Ok jumpa lagi… bye… bye….





4 comments:

  1. sy tinggal d tmn nanding,ulu langat jgk, nak tanya sebut harga spt berikut.mungkin size lbh krg sama spt di atas.....
    Material : 3G glass
    Table top : solid surface
    Size base : 6"
    Size base+wall : 4"

    Hantar harga di : nurul_aleem@yahoo.com
    Renovation bermula pd hujung may 2011 (musim cuti skolah)
    Harap dpt sebut harga secepat mungkin.t.kasih.

    ReplyDelete
  2. ok puan nurul saya dah email sebut harga untuk perhatian pihak Puan nurul.

    ReplyDelete
  3. salam sy baru beli rumah area sri nanding nak tnya berapa cos untuk bt kabinet dapur? minta hantar harga ke memimorino@gmail.com...

    ReplyDelete