Monday, April 18, 2011

Bukit Hatamas, Cheras


Hari aku sibuk betul. Mana  tak sibuk hari ni jer ada 2 pemasangan. Kena la aku pantau 2 pemasangan ni. Nasib baik jarak antara 1 tempat tak jauh sangat. 1 tempat di Sepakat Indah II,Kajang dan satu lagi Bukit Hatamas, Cheras.  Yang ni Bukit Hatamas Cheras bukan di Damansara. Ramai yang ingat di Damansara. Huhuhu kawasan ni bagi orang yang tak pernah sampai agak susah gak nak cari. Tapi sekarang ni dah ada GPS lagi senang la nak gi satu tempat.

Ok dekat Bukit Hatamas ni aku bertemu dengan en A. Ramai betul en A. tadi dekat Sepakat Indah pun en A. Sori la aku tak dapat dedahkan nama client-client aku. Cukup sekadar en abc. Huhuhu… setengah orang tak kisah nama didedahkan tapi ada yang tidak selesa.

Ok la berbalik pada kabinet dapur. Untuk Kabinet dapur rumah en A, pemilihan warna MM3B6 Rocky Mountain Pine digabungkan dengan warna 376 Jamila Stripe memang amat menarik. Untuk permukaan atas meja pulak En A telah memilih warna MT606 Moon. Setelah kabinet ini siap dipasang En A dan isteri telah berpuas hati dengan hasil kerja yang dilakukan.

 Kat sini aku nak ucapkan selamat bersalin buat orang rumah en A yang dijangka pada bulan Mei ni. Semoga selamat semuanya. Sebarang pertanyaan atau nak mintak aku ukur boleh la korang hubungi aku di talian 013-2395758. Jumpa lagi di enrty yang akan datang.. bye..bye..

 sebelum
 sebelum
 sebelum
 kemas dan disusun rapi
 pemilihan warna yang kontra satu sama lain

No comments:

Post a Comment