Monday, April 18, 2011

Sepakat membawa berkat...


Salam sejahtera. Syukur sejak kebelakangan ni banyak aku terima panggilan untuk bt kabinet dapur. Terima kasih kepada yang menelefon aku sebelum ni. Tak kisah la korang nak survey ke, nak mintak sebut harga ke. Aku amat hargai panggilan dari korang semua.

Untuk entry kali ni plak kita akan ke taman Sepakat Indah II, Kajang. Terima kasih kepada en A kerana telah bersetuju untuk membuat wardrobe (almari pakaian) dekat bilik no 2 dan 3 beliau. Entry ni merupakan 1st entry untuk wardrobe. So bagi korang yang tengah survey-survey nak buat wardrobe ni boleh la korang tengok hasil yang aku buat minggu lepas.

Wardrobe yang aku buat ni tak der banyak problem sangat cuma pada bahagian atas wardrobe ni kena sesuaikan dengan keadaan rasuk yang ada pada bahagian atas . So kena la aku mengikut keadaan rasuk (beam). Untuk pengetahuan korang wardrobe yang aku buat ni akan sampai bahagian atas siling. Max sehingga 10 kaki tinggi boleh cover. Standard ketinggian dari lantai ke siling bagi rumah-rumah biasa dalam 9 kaki jer.

En A meminta aku sediakan 1 kawasan untuk dia study atau buat keja. Tak perlu la dia buat kerja di kawasan ruang tamu lagi. Lagi selesa la kalau dah ada tempat untuk dia buat keja. Pemasangan wardrobe ni amik masa dalam 5 jam untuk siap. Oleh kerana wardrobe ni datang dalam bentuk sekeping kayu jadi terpaksa mengambil masa yang agak lama untuk disiapkan. Wardrobe ni sangat cantik jika diletakkan bersama sekeping cermin.

Ok la korang layan la dulu gambar2 kat bawah ni. Korang jangan lupa untuk add facebook aku. Kat situ lagi banyak gambar yang aku upload. Ok jumpa lagi, bye…



 sebelum
 sebelum
 hasil setelah 5 jam
 keadaan dalam almari baju

8 comments:

  1. bpe hrga kabinet baju sahaja cmnih?

    ReplyDelete
  2. harga dalam 4.5k-5k untuk 2 bilik tidur.

    ReplyDelete
  3. wah cantik lah...so dalam rm2500 untuk satu bilik lah ye? boleh bagi contact number? rumah saya di Cheras tengah survey nak buat wadrobe size 8kaki x 9kaki.

    ReplyDelete
  4. ok sekiranya en rudy berminat, boleh hubungi saya di talian 013-2395758(hafiz). saya sedia membantu en rudy.

    ReplyDelete
  5. td sy ade cl en hafiz..sy pun berminat nk bwt wardrobe utk 1 bilik shj

    ReplyDelete
  6. ok x der masaalah klau nk buat untuk 1 bilik sahaja.

    ReplyDelete
  7. untuk wardrobe 8 x 9 harga nye dalam barape angaran ye?

    ReplyDelete