Tuesday, October 4, 2011

Titiwangsa Comdominium, Kuala Lumpur


Salam sejahtera. Ok untuk kali ni aku nak bawak korang jalan-jalan makan angin dekat Kuala Lumpur Bandar metropolitan yang pesat membangun. Hahaha macam pemandu pelancong plak. Lokasi untuk entry kali ni ialah di Titiwangsa Condominuim. Ok bagi korang yang belum penah sampai kat sini mudah sahaja cuma perlu naik Star LRT dan pesan kat penjaga counter tiket nak gi Titiwangsa Centre. So sampai jer kat Titiwangasa Centre dengan berjalan kaki dalam 10 min korang dah sampai kat Titiwangsa Condominium ni. Pemilik dan selaku Tuan rumah ni ialah En F. Terima kasih En F kerana memberi kepercayaan untuk menyiapkan kabinet dapur rumahnya.

Untuk Titiwangsa Condominium ni ada 5 unit yang perlu disiapkan. Terdapat 2 Block A dan juga Block B. Block B ni mempunyai keluasan yang lebih besar skit berbanding Block A. Ok setelah harga dan warna dipersetujui maka bermula la pemasangan pintu kabinet ni. Pemasangan dilakukan 2 team 1 team Block A dan 1 team lagi Block B. So cepat la keja pemasangan. Dalam pkul 4 dah siap semuanya.
Pemilihan warna untuk cabinet ialah warna  3D4 OLIVE ASH. Untuk semua unit menggunakan warna yang sama. So gambar pon sama la semuanya. Untuk kesemua 5 unit ni harga 4k-4.5k. Hahaha. Ok la korang layan la dulu gambar yang aku sediakan kat bawah ni. 

Bagi korang yang dah ada gambar kabinet dapur yang berkenan untuk korang buat kat rumah korang, boleh send kat aku berserta ukuran yang korang nak buat. Jangan la korang hantar gambar jer tapi ukuran tak der. So agak susah jugak aku nak bagi sebut harga untuk kabinet dapur idaman korang 2. Yang penting korang mesti ada ukuran dan material yang korang nak guna. So sepantas kilat aku boleh siapkan sebut harga untuk korang. Ok jumpa lagi di entry yang akan datang. Wsalam…







3 comments:

  1. tolong emel sy harga utk mcm ini siap pasang. TQ
    myredpasso@gmail.com

    ReplyDelete
  2. ada x kitchen kabinet harga bwh 1500-2000? or jenis pasang siap. nak buat utk rumah sewa. email ke izzatulakmar@gmail.com

    ReplyDelete
  3. email telah dihantar kepada izzatulakmar@gmail.com

    ReplyDelete