Sunday, May 15, 2011

2 kerja dalam 1 hari...


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bertemu lagi kita dalam blog buruk aku ni. Untuk entry kali ni aku nak korang tengok hasil kerja yang telah aku buat pada minggu lepas. Terima kasih kepada Pn L yang tinggal di Taman Sepakat Indah. Alhamdulilah banyak juga projek aku terima dekat taman sepakat indah ni.

Pn L inginkan dapur berbentuk L shape yang memuatkan sinki dan juga dapur untuk memasak. Pemilihan warna hitam 408 Majestic Ebony menjadi tema untuk dapur Pn L dan warna 437 Millennium Silver sebagai titik tumpu pada dapur Pn L. Handle yang digunakan juga dari jenis build in handle.

Ok hari ni aku ada buat 2 pemasangan. Nasib baik la jarak antara satu tempat tak de la jauh sangat. Untuk 2nd projek aku hari ni dekat Saujana Impian, Kajang. Dekat saujana Impian ni pemilik bagi rumah ini ialah En Hann. Untuk kediaman En Hann ni pemilihan warna MM3B4 Larcina Pine dari produk MIECO DECORATIVE MFC. Sepanjang aku guna produk dari MIECO ni tak der complaint yang aku terima. Table top konkrit telah dibuat oleh tuan rumah. keja aku pasang pintu kabinet jer la.

Ok korang layan la dulu gambar yang aku telah sediakan kat bawah ni. Kalau korang atau saudara-mara, jiran-jiran, rakan pejabat yang memerlukan khidmat untuk membuat kabinet dapur hubungi aku 013-2395758.  Insyallah aku akan berikan service yang terbaik untuk korang. Pertolongan dan keperihatin korang amat aku hargai. Ok kita jumpa lagi pada entry yang akan datang. Bye.. bye.. wasalam. 

 Dapur Pn L
 Pandangan dari kiri dapur
 Dapur En Hann
 warna kabinet kontra dengan table top


3 comments:

  1. yg ni simple berapa harga ye...kalo tinggal pasang cabinetnya saja...

    ReplyDelete
  2. untuk kedua-dua kabinet diatas tidak sampai 2k harganya.

    ReplyDelete
  3. salam, Nak contact mcm mana ye? boleh drop email tak for simple atas tu but required cabinet atas sekali siti.mnsb@gmail.com

    ReplyDelete