Friday, January 21, 2011

Promosi untuk pelanggan yang dihargai.....


Promosi terkini...

Ok disini aku nak kongsikan bersama kalau ada sesiapa yang nak kabinet dapur ada satu promosi untuk anda semua. Aku dimaklumkan oleh bos aku setiap pembelian kabinet dapur berharga rm3900 keatas, anda layak untuk mendapatkan hob/hood secara PERCUMA... PERCUMA yob... ok apa tunggu lagi???

Kepada sesiapa yang berhajat untuk buat kabinet dapur untuk dapur korang call la den di talian 0132395758(Hafiz) atau korang boleh emailkan kat aku kabinetdapur@ymail.com (bg sesiapa yg malu direct bercakap dengan aku hahaha) 

Hob/hood yang dimasudkan jenama ELBA. Disini disertakan gambar Hob/hood yang dimaksudkan. Sebarang kemuskilan bolehlah hubungi den untuk maklumat lanjut.

 Elba Hob




Elba Hood

8 comments:

  1. Salam...ader tak, contoh gambar utk almari bilik? kalau boleh hantar ke alamat email saya tokperak77@gmail.com...tima kasih

    Zam

    ReplyDelete
  2. pernah buat kitchen cabinet n almari bilik di amansiara x? icarina@yahoo.com.au

    ReplyDelete
  3. Akak nak buat kabinet dapur.....tapi saiz akak tak tahu lagi.......tgh cari design dan kualiti kabinet yg baik, tapi pada harga yg sederhana....tak mahal...tak murah..... akak tinggal di Bdr Tasik Puteri, Rawang........
    boleh send akak, contoh2 kabinet dapur? siap dgn price... send kat tiha_aqilah@yahoo.com ....and kalau akak berminat, you ambil ke job ni????? Thanks.......

    ReplyDelete
  4. salam... saya nak buat kabinet dapur tapi yang atas sahaja...tapi saya duk seremban...da amik tempahan kat luar kajang ker???

    ReplyDelete
  5. minta emailkan gambar wardrobe berserta meja study... shasniza@tm.com.my

    ReplyDelete
  6. Salam,
    boleh saya dptkan gambar kitchen kabinet utk ruang dapur yg kecil dan sempit.Jenis rumah:apartment.
    E-mail:faizah78@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. area penang ada tak bro?

    ReplyDelete
  8. free hob atau hood ke
    atau
    free hob & hood?

    ReplyDelete